Home Trainingen Workshop ‘Contact met de achterban’

Workshop ‘Contact met de achterban’

Voor medezeggenschapsorganen zoals (centrale) cliëntenraden is het contact met de achterban noodzakelijk, maar het is ook lastig te organiseren. Vaak worden wel notulen of korte samenvattingen van de vergaderingen verspreid. Doorgaans komen ook daarop geen tot weinig reacties. En als je eens een oproep doet, reageren daarop telkens weer dezelfde mensen.

Deze workshop is op aanvraag. Gebruik hiervoor de knop ‘inschrijven’.

In deze workshop gaan we in op vragen als:

  • Hoe houd je als cliëntenraad dat contact?
  • Hoe weet je wat er in je achterban leeft?
  • Wat zijn goede middelen om je achterban te betrekken en te bereiken?

Vorm:

Door middel van een simpel communicatieschema maken de aanwezigen een concreet plan om in de komende maanden de achterban bij hun activiteiten te betrekken. Daarbij is er zowel aandacht voor de contacten met de achterban van lokale cliëntenraden als de contacten met de onderliggende cliëntenraden door een centrale cliëntenraad.

Resultaat:

Een concreet plan om in de komende maanden te achterban te betrekken.

Eén dagdeel.

(Beginnende) (Centrale) Cliëntenraden, DB-leden Cliëntenraad,  Ambtelijk Secretaris, Cliëntenraadondersteuner, Klachtenfunctionaris, manager, beleidsmaker, bestuurder in de zorg.

Een verdieping van deze workshop waarbij het communicatieschema en plan verder worden uitgewerkt is mogelijk.

Bekijk ook onze training: Van medezeggenschap naar participatie.

Op aanvraag.

Inschrijven

Workshop 'Contact met de achterban'
Available Tickets: Onbeperkt
Het Workshop 'Contact met de achterban' ticket is uitverkocht. Je kunt een ander ticket of een andere datum proberen.

Datum

11 dec 2022 - 12 jun 2023

Locatie

Op de eigen locatie
Categorie
INSCHRIJVEN
QR code

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *