Bent u ontevreden, vertel het ons! Bent u tevreden, vertel het ons en anderen!

Klacht of geschil

Om het afhandelen van klachten zo onafhankelijk mogelijk te laten gebeuren werkt NCZ samen met Quasir, het expertisecentrum voor klachten, geschillen en calamiteiten in de zorg.

Als u ontevreden bent over NCZ dan kunt u ons natuurlijk, gerust, altijd bellen of mailen!

Heeft u een klacht en wilt u liever dat deze onafhankelijk en via de formele weg wordt opgelost, dan kunt u zich wenden tot:

Klachtencommissie Quasir
T.a.v. de ambtelijk secretaris
Postbus 1021
7940 KA  Meppel

Het e-mail adres voor onafhankelijke klachtenbemiddeling is: bemiddeling@quasir.nl

Op al onze klachten reageren wij binnen vijf werkdagen.

Uw klacht zal altijd binnen vier weken worden afgehandeld. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen zal u hiervan in kennis worden gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht en zal een indicatie worden gegeven wanneer u uitsluitsel kunt verwachten.

Het oordeel van de beroepsinstantie is voor beide partijen bindend; eventuele consequenties worden door ons snel afgehandeld.

Uw klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.

Wij registreren al onze klachten voor een periode van minimaal één jaar.

Wilt u ons (al dan niet anoniem) beoordelen? Wij werken hiervoor samen met de Feedback Company. Klik dan hier.