Academie

Academie

De NCZ Academie voor Cliëntenraden biedt een ruim aanbod aan diensten en producten die bijdragen aan de deskundigheidsbevordering van cliëntenraden en hun directe belanghebbenden.

NCZ is specialist in het opleiden van cliëntenraden in de zorg en hun directe belanghebbenden en biedt een uitgebreid curriculum van trainingen die bij specifieke opleidingsbehoeften aansluiten. Cliëntenraden en belanghebbenden die zich willen ontwikkelen of specialiseren zijn bij ons aan het juiste adres.

Voor cliëntenraden, centrale cliëntenraden, bestuurders, managers, ambtelijk secretarissen, cliëntenraad coaches etc.
Voor beginners, gevorderden, specialisten en alles daartussenin.

Maak hieronder een keuze uit de categorie waarin u een training zoekt of neem contact met ons op voor een opleidingsadvies op maat.

Bekijk hier onze actuele trainingen

19 juni 2018 Workshop Lezen jaarrekening

Een workshop van Hans van Dinteren, op 19 juni 2018 bij De Creatieve Coöperatie in Zwolle over het lezen van de jaarrekening door de (centrale) clientenraden of diens stakeholders.

11 september 2018 Leergang (onafhankelijk) voorzitter (Centrale) Cliëntenraad

NCZ biedt een leergang aan voor Voorzitters van (Centrale) Cliëntenraden van zowel intramurale als extramurale zorg. Het voorzitten van een (centrale) cliëntenraad lijkt vaak gemakkelijker dan het is. Soms lijkt een cliëntenraad op een kruiwagen…

 575,00

13 september 2018 OPLEIDING Ambtelijk Secretaris Cliëntenraad of Cliëntenraad Ondersteuner

Een praktische en theoretische basis van waaruit de functie, taken en rol van Ambtelijk Secretaris Cliëntenraad/Cliëntenraad Ondersteuner vorm kan worden gegeven.

 1.500,00

18 september 2018 Workshop AVG, wat moet de cliëntenraad ermee?

De Algemene Verordering Gegevensbescherming, oftewel de 'AVG' is op 25 mei 2018 van start gegaan.  In de periode daarvoor liepen mailboxen vol met berichten van bedrijven die hun privacystatement aankondigden of die vroegen om toestemming…

24 september 2018 BASISLEERGANG Nieuw in de Cliëntenraad

‘Nieuw in de cliëntenraad’ is een basisleergang voor nieuwe leden van een cliëntenraad en/of leden die hun kennis willen opfrissen. In deze leergang wordt u geïnformeerd over alle in en outs van het werk van…

 575,00

25 september 2018 Workshop Profileren en Werven leden

Een workshop van Hans van Dinteren, op 25 september 2018 bij Hotel Gieling in Duiven over het profileren van de (centrale) cliëntenraad en het werven van nieuwe leden. Bedoeld voor (centrale) clientenraden en stakeholders.

25 september 2018 BASISLEERGANG Nieuw in de Cliëntenraad

‘Nieuw in de cliëntenraad’ is een basisleergang voor nieuwe leden van een cliëntenraad en/of leden die hun kennis willen opfrissen. In deze leergang wordt u geïnformeerd over alle in en outs van het werk van…

 575,00

2 oktober 2018 Workshop Voorzitter (centrale) Cliëntenraad, hoe doe je dat?

Het voorzitten van een cliëntenraad lijkt vaak gemakkelijker dan het is. Soms lijkt een cliëntenraad op een kruiwagen met kikkers: hoe houd je ze allemaal binnen? En je taak is ook om te zorgen voor…

27 november 2018 Workshop Lezen begroting

Een workshop van Hans van Dinteren, op 27 november 2018 bij 't Veerhuis in Nieuwegein over het lezen van de begroting door (centrale) clientenraden en/of diens stakeholders.

Cursussen

Workshops

Symposia

Masterclasses

Leergangen

E-learning

Beroepsopleidingen

Meer weten over onze organisatie? Neem contact op 06-51222505 of gebruik het contactformulier.
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!