€ 500,00
Het toepassen van procedures en regels alleen, is voor cliënten niet effectief meer. Zij hebben de verwachting dat hun instelling de beste zorg levert, en dat ze te maken hebben met medewerkers die met passie hun werk betekenisvol kunnen doen.
Hoe kom je als (centrale) cliëntenraad beter in verbinding met de toezichthouders? En hoe zorg je ervoor dat je invloed kunt uitoefenen op het toezicht?
Toezichthouders en (centrale) cliëntenraden, die met aandacht en betrokkenheid, wijsheid en moed, nieuwe wegen durven in te slaan, zullen meer dan voorheen partners zijn in een krachtige zorgorganisatie.
Resultaat:
Je weet:
Hoe je een betere verbinding krijgt met toezichthouders
Hoe je meer openheid over zaken kan krijgen die onbespreekbaar leken
Hoe je meer invloed op het toezicht krijgt
Hoe je meer waarde kunt toevoegen voor cliënten
Hoe je een samenwerkingsdocument met de Raad van Toezicht kunt opstellen (handout)
één dagdeel
(Beginnende) leden van (centrale) cliëntenraden
Ambtelijk secretarissen en/of ondersteuners van (Centrale) Cliëntenraden
Toezichthouders in de zorg
Andere belangstellenden
Het is ook mogelijk deze workshop open te stellen voor voorzitters van andere organisaties. NCZ draagt zorg voor de organisatie hiervan.
Op aanvraag
Op aanvraag