€ 500,00
De Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) biedt kansen voor cliënten en instellingen op verbetering van zorg! De Wkkgz geeft ook ruimte aan cliënten om hun verhaal te doen. Over wat er naar hun mening niet goed ging en hoe de zorg kan verbeteren. Zorginstellingen worden hierdoor gestimuleerd maximaal te luisteren en hiervan te leren.
De voordelen van de WKKGZ voor cliënten:
Deze en meer vragen komen aan de orde in de workshop
Resultaat:
Aan het eind van de workshop:
één dagdeel
(Beginnende) leden van (centrale) cliëntenraden of andere medezeggenschapsorganen in en om de zorg.
Ambtelijk secretarissen of ondersteuners van een medezeggenschapsraden, klachtenfunctionarissen, managers, bestuurders in de zorg.
Een trainer in samenwerking met Quasir; expertisecentrum voor klachten, geschillen en calamiteiten in de zorg.
Bent u geïnteresseerd in de beroepsopleiding tot klachtenfunctionaris? Kijk dan hier: http://quasir.nl/academy/
Op aanvraag
Op aanvraag