
Webinar CircleLytics en online dialoog met de achterban
Natuurlijk wil je als cliëntenraad je adviezen en instemmingen écht baseren op de meningen van cliënten. En wil je, samen met de zorginstelling, gaan voor goede en betere kwaliteit van zorg door te leren en verbeteren op basis van de meningen van cliënten.
Maar hoe bereik je cliënten en hun vertegenwoordigers op een praktische en eenvoudige manier? Vooral in het geval van thuiszorg, ziekenhuiszorg en ambulante zorg.
Cliëntenraden hebben de wettelijke plicht om regelmatig ‘de wensen en behoeften van cliënten te inventariseren’ en om ‘cliënten en hun vertegenwoordigers over zijn werkzaamheden en de resultaten te informeren’ (Artikel 5, punt 2; a en b Wmcz 2018)
CircleLytics Dialoog biedt een online dialoogtool waarmee cliëntenraden eenvoudig met hun achterban in dialoog kunnen gaan.
In dit gratis webinar wordt uitgelegd hoe je in dialoog gaat met je achterban en waarom deelnemers dat leuker vinden, er meer van leren en 60% betere resultaten behalen. We delen praktische tips dus!
Er is ruimte voor vragen en voorbeelden. Deelnemers krijgen een mooie verrassing, die niets kost en een hoop onnodig gedoe bespaart. Nieuwsgierig? Meld je dan hieronder aan!
Doelgroep:
- (Beginnende) (centrale) cliëntenraden van met name eerstelijnszorg, ziekenhuizen, expertiseklinieken, thuiszorg en ambulante (GGZ) zorg.
- Patiënten advies raden of andere medezeggenschapsorganen in de zorg
- Ambtelijk secretarissen of cliëntenraad ondersteuners
- Managers, bestuurders in de zorg
- Andere belanghebbenden
- Andere belangstellenden.
Maurik Dippel van Circle Lytics
Marika Biacsics van NCZ voor andere vragen over het contact met de achterban
Gratis
