€ 30,00
Het doel van deze e-learning is inzicht krijgen in de achterban van cliëntenraden en het optimaliseren van de communicatie met interne en externe gesprekspartners.
Welkom bij de e-learning over contact van cliëntenraden met de achterban! In deze e-learning worden vragen behandeld zoals: ‘wat is de achterban van cliëntenraden?’, ‘waarom is contact met de achterban belangrijk?’ en ‘hoe communiceer je als cliëntenraad met de achterban?’
Lees eerst de tekst onder het tabblad BIJZONDERHEDEN voordat u deze e-learning aanvraagt!
2 à 5 uren zelfstudie
Nieuwe cliëntenraadsleden, beginnende cliëntenraden, startende Ambtelijk Secretaris/Cliëntenraad Ondersteuner, andere belanghebbenden.
N.V.T.
U wilt een e-learning cursus bij de NCZ Academie aangeschaffen. Waarvoor alvast hartelijk dank.
De e-learning en de uitleg staan in de online leeromgeving van NCZ.
Belangrijk:
BTW wordt niet berekend vanwege CRKBO registratie.
E-learning
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.