Home Trainingen Cursus cliëntenraad en omgaan met conflictsituaties
Cursus cliëntenraad en omgaan met conflictsituaties

Cursus cliëntenraad en omgaan met conflictsituaties

Deze cursus is op aanvraag. Gebruik hiervoor de knop INSCHRIJVEN

Herkennen van conflicten

Hoe ontstaan conflicten en wat is het verschil tussen beleving en hanteren van een conflict. We gaan in op posities, boodschappen en assertieve gespreksvoering.

De-escaleren

Een conflict kan eenvoudig exploderen . We leren hoe de relatie in stand gehouden kan worden terwijl op basis van inhoud geen overeenstemming bestaat.

Houding

We leren hoe gesprekspartners aan te spreken zijn op ongewenst gedrag.

Uiteraard wordt in de training tijd en aandacht geschonken aan het oefenen van de vaardigheden die in de training aan bod komen.

Kennismaking met het hanteren van (potentiële) conflicten.

Herkennen van een potentieel conflict en handvatten hebben om daar op een goede manier mee on te kunnen gaan.

Eén à twee dagdelen, afhankelijk van de vraagstelling.

De cursus is bedoeld voor (Centrale) Cliëntenraden, Ambtelijk Secretarissen en Cliëntenraad Ondersteuners.

Op aanvraag.

Inschrijven

Cursus 'Omgaan met lastige gesprekspartners'
Available Tickets: Onbeperkt
Het Cursus 'Omgaan met lastige gesprekspartners' ticket is uitverkocht. Je kunt een ander ticket of een andere datum proberen.
Tags:

Datum

03 feb 2023 - 01 feb 2034

Locatie

Op de eigen locatie
Categorie
INSCHRIJVEN
QR code

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *