23 mei 2019 MODULE Optimalisatie werkprocessen en informatiestromen

23 mei 2019 MODULE Optimalisatie werkprocessen en informatiestromen

 120,00

Module over het optimaliseren van de werkprocessen en informatiestromen van- en voor de (centrale) cliëntenraad, hoe doe je dat? Wat is efficiënt en effectief? Hoe krijg je als ondersteuner inzicht, doorzicht en overzicht op de werkprocessen en informatiestromen zodat je de (centrale) cliëntenraad (nog) beter kunt faciliteren?  

MODULE voor de Ambtelijk Secretaris Cliëntenraad over de optimalisatie van werkprocessen en informatiestromen van de cliëntenraad; inzicht, doorzicht en overzicht.

Praktisch en direct toepasbaar!

Het optimaliseren van de werkprocessen en informatiestromen van- en voor de (centrale) cliëntenraad, hoe doe je dat? Wat is efficiënt en effectief? Hoe krijg je inzicht, doorzicht en overzicht op de werkprocessen en informatiestromen zodat je de (centrale) cliëntenraad (nog) beter kunt faciliteren?  

Inhoud

In deze module:

Staat dit schema centraal:

En word je meegenomen in het concreet uitwerken van deze integrale manier van werken aan de hand van de volgende vragen:

  • Op welke manier kan het integraal werken met 1 werkdocument waarde toevoegen?
  • Hoe ziet zo’n werkdocument eruit? Hoe vul ik deze? Hoe houd ik het document actueel?
  • Wat betekent dit voor de manier van werken en voorbereiden voor de leden van de cliëntenraad?
  • Op welke manier kan dit document als agenda dienen bij de interne overleggen van de cliëntenraad?
  • Hoe maak je de Plan Do Check Act cyclus zichtbaar?

 

Duur

twee uren

Voor wie
  • Ambtelijk Secretaris Cliëntenraad
  • Coach Cliëntenraad
  • Ondersteuner Cliëntenraad
  • Andere belangstellenden
Uw Trainer

Femke Witteveen (witteveenbestuursondersteuning.nl)

‘Als trainer/coach is het mijn drive om mensen te laten groeien en beter te maken in hun rol. Als ervaren (interim) secretaris werk ik vanuit de inhoud met een pragmatische insteek. Van nature heb ik een focus op verduidelijking en vereenvoudiging van processen, procedures en werkwijzen’.

PDF
Bijzonderheden

Bij gebleken geschiktheid wordt deze module onderdeel van de beroepsgerichte opleiding Ambtelijk Secretaris Cliëntenraad

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marika Biacsics: 0651222505

Prijs
  • € 120,00 per persoon

BTW wordt niet berekend vanwege CRKBO registratie.

Twee uren

€ 120,-

Cursusdata

Donderdag 23 mei van 13.00 – 15.00 uur

Andere data?

Locatie

Hotel Gieling, Nieuwgraaf 4, 6921 RJ Duiven

Telefoon: 0031 (0)26 311 11 50

E-mail: info@hotelgieling.nl

www.hotelgieling.nl

Let op: Er is gratis parkeergelegenheid voor de deur van Hotel Gieling: deze parkeerplaats is UITSLUITEND bereikbaar via de parkeerplaats van de naastgelegen Mc. Donalds.

Andere locatie?

Meer weten over onze organisatie? Neem contact op 06-51222505 of gebruik het contactformulier.
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!