15 februari webinar: Hoe werkt de SKGZ en wat betekent het nieuwe reglement voor de afhandeling van klachten?
Deelname aan dit webinar is gratis!
Datum: 15 februari
Tijd: 14:00
Aanmeldlink: www.skgz.nl/webinars/hoe-werkt-de-skgz
De Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ) is een door de ministers van VWS en Financiën erkende instantie voor buitengerechtelijke geschilbeslechting.
Per 1 januari 2022 heeft de SKGZ een nieuw reglement. Graag vertellen Edwin Niezen en Sarah de Vries meer over de werkwijze van de SKGZ en hun nieuwe reglement.
De volgende onderwerpen zullen worden behandeld:
- Wat doet de SKGZ en waar staan wij voor
- Invoering van het nieuwe reglement vanaf 1 januari 2022
- Werkwijze en afhandeling klachten Ombudsman Zorgverzekeringen
- Werkwijze en afhandeling klachten Geschillencommissie Zorgverzekeringen
- Waar zijn wij trots op en wat willen wij nog beter maken
Heb je collega’s voor wie dit webinar mogelijk ook interessant is?
Ook collega’s van andere afdelingen zijn ook van harte welkom! Deel de uitnodiging gerust.