Raadpleeg je achterban met de dialoog van CircleLytics

20 feb Raadpleeg je achterban met de dialoog van CircleLytics

CircleLytics is een snelgroeiende organisatie, die een online dialoogplatform biedt aan o.a. cliëntenraden.

Zij werken direct met de cliëntenraad of met ondersteuners/partners van de cliëntenraad. Zij zijn 5 dagen per week paraat en leveren excellente service.

Als cliëntenraad kunt u onafhankelijk gebruik maken van het systeem en deze op uw eigen wijze inrichten. U behoudt 100% focus op de dialoog met uw achterban, terwijl CircleLytics zich focust op de software ontwikkeling (ieder zijn vak).

Het platform biedt een betrouwbare, stabiele en veilige oplossing om dialogen te voeren met groepen van 10 tot vele 10.000-en.

CircleLytics is niet vergelijkbaar met polls, enquêtes, online praatgroepen en bijeenkomsten. U hoeft niets te downloaden. Er is geen IT-belasting.
Het systeem is volkomen veilig en privacy-proof.

Een dialoog met CircleLytics volgt een proces van twee ronden waardoor ‘voortschrijdend inzicht’​ en reflectie plaatsvindt. De echte onderstroom komt boven. De beste resultaten én een uniek inzicht in het draagvlak zijn direct en realtime beschikbaar. 

Standaard dialogen voor cliëntenraden

NCZ heeft drie standaard dialogen klaarstaan die ingezet kunnen worden door cliëntenraden.

Het betreft: een Draagvlakdialoog, een Achterbandialoog en een Speerpuntendialoog.

Draagvlakdialoog

De Draagvlakdialoog is bedoeld om in het geval van een advies of instemmingsaanvraag te onderzoeken of er draagvlak is bij de achterban voor het betreffende onderwerp/project.

Achterbandialoog

De Achterbandialoog is een open dialoog om te onderzoeken wat er leeft/speelt bij de achterban en waar de cliëntenraad zich op zou kunnen richten.

Speerpuntendialoog

De Speerpuntendialoog is bedoeld om als cliëntenraad één of twee speerpunten te bepalen voor het komende jaar of over een wat langere termijn.

Praktische informatie

Wij hebben de dialogen zo opgesteld, dat deze enkele standaardvragen bevatten, die eenvoudig aan te passen en op maat te maken zijn. Afhankelijk van de situatie en van de wensen van de cliëntenraad. Ook is een dialoog in eigen huisstijl te maken (denk aan logo/herkenbaarheid).

Iedere dialoog bestaat uit 2 rondes: in ronde 2 kunnen deelnemers de meningen van andere deelnemers beoordelen/waarderen, waardoor er een duidelijk beeld ontstaat van de ‘algemene tendens’ en/of van een top 5 van belangrijkste onderwerpen voor de achterban.

De dialoog kan verspreid worden via een link zodat iedereen die de link ontvangt anoniem kan deelnemen en/of via gerichte uitnodiging per e-mail aan de respondenten.

Kosten

De kosten voor het op maat laten maken en uitvoeren van een online dialoog zijn:

  • Tot 50 respondenten, link en QR-code en analyse en rapport:  € 550, 00
  • Tot 500 respondenten, link en QR-code en analyse en rapport:  € 990,00
  • Tot 5000 + respondenten, link en QR-code en analyse en rapport:  € 1630,00
  • Meer dan 5000 respondenten op aanvraag

 

Meer weten

Mail naar: info@ncz.nl

 

Geen reactie's

Geef een reactie

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!