NCZ en Synmind introduceren een online dialoogtool voor cliëntenraden met betrekking tot het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg
In bijlage 1 van het Kwaliteitskader is in ‘handreikingen’ samengevat wat de verwachtingen zijn voor 1) persoonsgerichte zorg en ondersteuning en 2) wonen en welzijn.
De handreikingen zijn praktisch en helder geformuleerd en daarom goed bruikbaar voor cliënten en cliëntenraden om na te gaan hoe het met de kwaliteit gesteld is.
NCZ en Synmind hebben samen een online dialoogtool ontwikkeld op basis van deze handreikingen. Zo kunnen cliëntenraden (en hun achterban) met elkaar in dialoog en zo met elkaar spreken over verbeteringen.
Geen klassieke meting of tevredenheidsonderzoek, maar verbeterdialoog voor en door de mensen waarom het gaat.
Voor meer informatie of een online demo kunt u contact opnemen met NCZ!
Bezoek ook onze stand tijdens het landelijk congres Cliëntenraden: Werk in uitvoering! Op 10 oktober 2017 in Bunnik en maak kennis met de online dialoogtool!
Graag zou ik voor de Centrale cliëntenraad van Markenheem een online demo aanvragen.