Allerzorg is een (bijna) landelijk werkende thuiszorgorganisatie die duizenden cliënten bedient.
De cliëntenraad is op zoek naar een nieuwe ondersteuner, een zzp’er voor (gemiddeld) 8 uur per week. Het uurtarief is in eerste instantie
€ 32,50 en zal op grond van functioneren nader bepaald worden.
Het takenpakket is gevarieerd: enerzijds secretarieel en administratief, anderzijds inhoudelijk en organisatorisch. Tot de werkzaamheden behoren:
* Verzorgen van agenda en verslaglegging van vergaderingen
* Verzorgen van correspondentie
* Bewaken van de jaarplanning, procedures en afspraken
* Beheer adresbestanden
* Beheer Dropbox-account
* Coördineren en uitbrengen van de kwartaalnieuwsbrief en het maandelijks bulletin
* Beheer van telefoon, post- en e-mailadres en deel website en intranet
* Houden van het permanente klanttevredenheidsonderzoek
* Verzamelen en verspreiden van relevante vakliteratuur
* In overleg te bepalen overige / incidentele werkzaamheden
De werkzaamheden zijn voor een groot deel thuis te verrichten. Gemiddeld twee keer per maand is er een vergadering op een plek gewoonlijk in het midden des lands.
Vereist zijn:
* Ervaring in een soortgelijke functie en bekendheid met de WMCZ
* Tenminste mbo-niveau
* Eigen autovervoer
* Goede beheersing van de Nederlandse taal
* Uitstekende sociale vaardigheden
* Zelfstandig kunnen werken
* Flexibiliteit ten opzichte van de onregelmatigheid der werkzaamheden
Voor nadere inlichtingen en vragen kunt u bellen met voorzitter P.J. van den Burg van de cliëntenraad op 06 2244 3264.
Sollicitaties kunnen worden gericht aan clientenraad@allerzorg.nl uiterlijk 16 maart 2019.
Een eerste gespreksronde zal worden gehouden op 21 maart en een tweede op 28 maart 2019, beide te Nieuwegein.
Zie ook www.allerzorg.nl