Jaarverslag 2023 van de Clientenraad van Sensire

Bij Sensire vinden ze het belangrijk dat hun klanten meedenken, meepraten en ervaringen delen over de dienst- en zorgverlening. Juist die beleving kan een belangrijke bijdrage zijn aan het verbeteren van hun werk.

Medezeggenschapsstructuur: locatieraden en (centrale) cliëntenraad

Bij Sensire staat een goede relatie tussen bewoners, klanten, hun familie en medewerkers centraal. Ze vinden het belangrijk om in dialoog te gaan over het dagelijks wonen en leven. Daarom hebben zij op elke woonzorglocatie een locatieraad waar bewoners en naasten kunnen meepraten over de specifieke situatie op die locatie. Deze raad neemt besluiten over zaken die alleen van toepassing zijn op die specifieke locatie.

Voor beleidskwesties die betrekking hebben op wonen met zorg in zijn geheel, wordt dit besproken in de centrale cliëntenraad. Deze raad fungeert als gesprekspartner namens de klanten, bewoners en revalidanten voor de raad van bestuur van Sensire. Hier worden onderwerpen behandeld die relevant zijn voor meerdere locaties of voor Sensire als geheel, zoals het beleid voor wonen met zorg, de strategie van Sensire, algemeen klachtenbeleid, begroting en jaarrekening. Lees verder…

Lees hier het Jaarverslag 2023 van de (Centrale) Clientenraad van Sensire

Misschien ook interessant

Jaarverslag 2023 van de Clientenraad van Ikazia ziekenhuis

Vergelijkbare berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *