Jaarverslag 2017 Cliëntenraad Sensire

Jaarverslag 2017 Cliëntenraad Sensire

08 mei Jaarverslag 2017 Cliëntenraad Sensire

De cliëntenraad van Sensire wil de klantvertegenwoordiging zo dicht mogelijk bij de klanten. In 2017 zijn opnieuw Sensire luistert bijeenkomsten in de gemeenten gehouden. De bijeenkomsten leveren waardevolle informatie op over de zorg en dienstverlening van Sensire en klanten waarderen ze enorm. Omdat het met klankbordgroepen lang niet in alle gemeenten goed werkt wordt met elkaar gezocht naar alternatieven. Duidelijk is dat de Sensire luistert bijeenkomsten blijven bestaan. Begin 2018 komt een voorstel naar de cliëntenraad en wijkverpleegkundigen klantmedezeggenschap over hoe verder.

Wilt u volledige inzage in het Jaarverslag 2017 Cliëntenraad Sensire klik dan hier.

Geen reactie's

Geef een reactie

Meer weten over onze organisatie? Neem contact op 06-51222505 of gebruik het contactformulier.
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!