Jaarplan 2015 Cliëntenraad Isala: goed voorbeeld!

Jaarplan 2015 Cliëntenraad Isala: goed voorbeeld!

29 jan Jaarplan 2015 Cliëntenraad Isala: goed voorbeeld!

Jaarplan 2015 Cliëntenraad Isala: goed voorbeeld! 

De visie en missie van de Cliëntenraad van Isala zijn: (www.isala.nl) 

In 2010 is in Isala een visie en missie vastgesteld. In het kort gezegd is die: ‘Beter leven met Isala’. Als kernwaarden hierbij zijn benoemd: Open, professioneel, met hart en ziel. Wij ondersteunen deze kernwaarden. De zorgen en vragen van de patiënt moeten, zoveel als mogelijk is, richtinggevend zijn voor de dienstverlening.

Vanuit dit patiëntenperspectief staat de Cliëntenraad voor:

• een respectvolle bejegening;
• erkenning van ervaringsdeskundigheid van patiënten op
alle niveaus binnen de zorgverlening;
• een voor ieder toegankelijke zorg die, vanuit de menselijke
maat, deskundig en professioneel wordt verleend

Speerpunten voor 2015 voor de Cliëntenraad van Isala zijn:

A. De patiënt in de veranderende situatie.
B. De patiënt in Isala in een veilige, gastvrije omgeving, waarbij de (kleine) kwaliteit voorop staat.
C. Bejegining, communicatie.

Lees HIER het jaarplan 2015 van Isala

Maak HIER kennis met de Cliëntenraad van Isala

Geen reactie's

Geef een reactie

Meer weten over onze organisatie? Neem contact op 06-51222505 of gebruik het contactformulier.
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!