Goede Medezeggenschap wordt bepaald door communicatie

Goede Medezeggenschap wordt bepaald door communicatie

Mevrouw Berty Hopman is een gewezen basisschooldirecteur en nog altijd actief als lerares/interne begeleider in het openbare basisonderwijs. Daarnaast was zij tot voor kort voorzitter van een lokale clientenraad van een grote aanbieder op het gebied van wonen, welzijn en zorg.

De heer Klaas Lelie is bestuurder bij verschillende organisaties, lid in de Orde van Oranje Nassau, auteur van het boek “elke klacht is een gratis advies.” Tot voor kort was hij voorzitter van een lokale cliëntenraad van dezelfde organisatie als hierboven genoemd.

 

Een fragment:
“Het is een voor partijen confronterend en frustrerend gesprek. De diepere inhoud van een aantal zaken wordt niet boven tafel gehaald en opgelost. Er lijkt geen opening om nader tot elkaar te komen alhoewel de delegatie van cliëntenraden nog wel mogelijkheden ziet voor samenwerking geeft de regiomanager aan hier geen vertrouwen meer in te hebben.”

 

U kunt de whitepaper geheel kosteloos opvragen. Wij sturen deze dan digitaal per omgaande naar u toe. Ik zou zeggen: doen!

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Deze whitepaper is gratis. Uw gegevens worden indien gewenst alleen gebruikt om onze nieuwsbrief toe te sturen.

Meer weten over onze organisatie? Neem contact op 06-51222505 of gebruik het contactformulier.
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!