Om het afhandelen van klachten zo onafhankelijk mogelijk te laten gebeuren werkt NCZ samen met Quasir, het expertisecentrum voor klachten, geschillen en calamiteiten in de zorg.
Heeft u een klacht en wilt u liever dat deze onafhankelijk en via de formele weg wordt opgelost, dan kunt u zich wenden tot:
Klachtencommissie Quasir
T.a.v. de ambtelijk secretaris
Postbus 1021
7940 KA Meppel
Het e-mail adres voor onafhankelijke klachtenbemiddeling is: bemiddeling@quasir.nl
Op al onze klachten reageren wij binnen vijf werkdagen.
Uw klacht zal altijd binnen vier weken worden afgehandeld. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen zal u hiervan in kennis worden gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht en zal een indicatie worden gegeven wanneer u uitsluitsel kunt verwachten.
Het oordeel van de beroepsinstantie is voor beide partijen bindend; eventuele consequenties worden door ons snel afgehandeld.
Uw klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.
Wij registreren al onze klachten voor een periode van minimaal één jaar.
Wilt u ons (al dan niet anoniem) beoordelen? Wij werken hiervoor samen met de Feedback Company. Klik dan hier.