In samenwerking met LOC Zeggenschap in zorg en Netwerk Cliënt-en-Raad Zorg (NCZ) kunt u op maandag 10 oktober 2016 tijdens het congres ‘Cliëntenraad: van weten naar doen’ kennis opdoen en delen. Doel van het congres is de versterking van de rol en positie van de cliëntenraad, zodat de stem van de cliënten goed wordt gehoord – en uitgangspunt is bij de organisatie van zorg.
Vragen die aan bod komen: Hoe past u als lid van een cliëntenraad de opgedane kennis toe in de praktijk? En wat betekent dat voor de communicatie met cliënten en samenwerking met bestuurders en anderen? De antwoorden op deze en vele andere vragen krijgt u op 10 oktober 2016.
Tijdens het congres ‘Cliëntenraad: van weten naar doen!’ kunt u nieuwe kennis verkrijgen, met elkaar delen en leren van voorbeelden uit de praktijk van andere cliëntenraden. Cliëntenraden worden van harte uitgenodigd om de bestuurder of directeur van hun organisatie mee te nemen.
Voor wie?
Cliëntenraden, leden Raad van toezicht en bestuurders in de VV&T.
Programma
Dit betreft een vooraankondiging. Het volledige programma vindt u binnenkort op deze plek.
Datum, tijd en locatie
- Datum: 10 oktober 2016
- Tijd: 9.30 – 16.30 uur
- Locatie: NBC Congrescentrum, Blokhoeve 1, Nieuwegein
Meer informatie en aanmelden
- Schrijf u in voor het congres ‘Cliëntenraad: van weten naar doen!’
- Deelname is kosteloos