Ga Naar:

Klachten

goed bestuur in de zorg

Klachten

Om het afhandelen van klachten zo onafhankelijk mogelijk te laten gebeuren is NCZ aangesloten bij Quasir

Als u een klacht heeft over NCZ kunt u zich wenden tot:
Mevrouw S. van Dijk: telefoonnummer: 06-48445538 (coördinator klachtenbemiddeling Quasir)

Het e-mail adres voor Onafhankelijke Klachtenbemiddeling is: bemiddeling@quasir.nl

Voor klachten die direct naar de Klachtencommissie Quasir gaan, is het onderstaande adres van toepassing:

Klachtencommissie Quasir

T.a.v. de ambtelijk secretaris

Postbus 1021

7940 KA  Meppel

Uw klacht zal altijd binnen vier weken worden behandeld. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen zal u hiervan in kennis worden gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht en zal een indicatie worden gegeven wanneer u uitsluitsel kunt verwachten.

Het oordeel van de beroepsinstantie is voor beide partijen bindend.

Uw klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.

Meer weten over onze organisatie? Neem contact op 06-51222505 of gebruik het contactformulier.